Kafferast!

Här har ni en liten dam som minsann inte bangar för en kopp kaffe.... Mamis "jänta" !
 
Igår var jag och lillan riktigt effektiva
Efter fotograferingen på dagis åkte vi och körde ett styrkepass, jo Nikki klättrade och hoppade medans jag svingade hantlar ;)
Sedan hem och fram med städredskapen! Köket, badrum, toalett och tvättstuga fick smaka på allt från såpa till, swinto! Oh älskar känslan av nystädat och fräscht!!! Efter det var vi lite trötta så det blev kafferast helt enkelt och Nikki ville ha en kopp till sin glass ;)
 
En smarrig kycklingsoppa fixades till middagsmat och Nikki ville ha falukorvshästar.... ja vi stansade ut med pepparkaksformar :)
Iväg för ännu ett träningspass, nu med fokus på hjärtat, Body Step. Känner att jag har massor med energi efter min stillasittande sjuk-vecka, så jäkla skönt!!
 
Idag blir det, tandläkarbesök, frissabesök och jobb!
 
//PIllan
 
 
 


Sötisen! Låter som en bra dag, frisörbesök är aldrig fel. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se