Inte riktigt Anita Ekberg...

 
Yes ni känner igen scenen va...?! Tänk er bara att jag släppt ut håret och har en lång svart klänning på mej...
Även fast jag inte riktigt står "i" fontänen så kan man nästan tro det ;) Fontana di Trevi är detta såklart!
 
Första kvällen var vi där hela gänget och oj så mycket folk som samlades där! Lördag morgon gick jag och A dit ensamma och även om det var några fler än vi där så kunde vi njuta av den praktfulla fontänen och varandra under lite lugnare omgivningar. Jag meddelade A att detta är nog en av världens mest romantiska platser så du kan kanske ge mej en puss iaf.... inte så romantisk lagd den mannen... ;) 
 
//PIllan
 
 
 


Ha, ha. Vissa män behöver en liten knuff i rätt riktning när det gäller romantik.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se