Lördag i soffan

För en vintertorris som jag är den här lotionen från Biotherm underbart skön. Mild god doft och inget som kladdar, tummen upp! Hängde med från mammas taxfree-påse ;)
 
Buhuu jag blir galen men nu har Nikkis elaka baciller intagit min kropp... Alltid när jag är ledig och planerat massor att göra så blir jag sjuk! Blir galen men jag vet inget att göra nåt åt :/
Tur att OS har börjat så det är legalt att ligga i soffan hela dagen utan dåligt samvete ;)
Mamma kom upp men räkmackor tidigare idag så vi mumsade samtidigt som vi hejjade på Kalla, jippi ett silver!!
 
Ikväll ska jag i alla fall ta mej iväg på vinklubb om så bara för en liten stund!
 
//PIllan
 
 
 
 


Så tråkigt. Hoppas du blir kry snart. Barnbaciller är starka och när man är ledig brukar man bli sjuk. Känner igen de där. Kul med vinklubb! Ha så kul. Kram

Min favvo bland bodylotions :-)

Men fy vad trist att du mår dåligt :-( Hoppas du kan njuta lite av kvällen trots allt.

Kram Nina

Krya på!! <3 Skönt om du orkade med att gå iväg en stund i alla fall :-)
Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se