Aj aj och oj oj

Nya träningskläder från Cubus. Inte alls den bästa kvaliteten men för de priserna helt OK att damma av ett tisdagspass i ;)
Träningskläder (märkes) kan de verkligen ta betalt för.... Men man ska absolut satsa på kvalitet tex om man ska springa längre lopp, då är det perfekt med alla fiffiga håll in håll upp-funktioner.
Nu för tiden tränar jag typ aldrig bara i sådan tränings-bh som på bilden utan jag har alltid nåt över... Detta är bara för er ;) Annat var det back in the Days med snygg stringtrosa utanpå tajtsen... himmel...
 
Hej och hå vilken dag...
Galen migrän i knoppen och crazy träningsvärk i benen!! Men jag lyckades damma av ett riktigt fartigt aerobics-pass som var premiären för året!
Nu har jag druckit Resorb och fått i mej flera värktabletter (även fast jag vet att de inte biter på denna huvudvärk) Har ni också olika slags värk i huvudet??! Ibland har jag bara liksom vanlig värk men ibland blir det sådär riktigt illa då det känns som en kniv i pannan :/
 
I morgon ska jag ta ut VAB för första gången med Nikki. A är bortrest och mina föräldrar lika så. Men det blir lite skönt eftersom dagen har varit som den varit... Nikki är piggelin men vi vill inte utsätta barnen på dagis för eventuell smittorisk och sedan är jag ledig torsdag och fredag så först på måndag blir det dagis för mini igen!
 
Nu ska jag förflytta denna värkande kropp till soffan och kolla in Maria Wern på 4:an!
 
//PIllan
 
 


Men snygging då. Aj aj....hoppas det känns bättre. Kram Anette

snygga träningskläder :)

Snyggt! Jag blandar också friskt mellan "budget" och dyrare, tycker att det är perfekt att kedjorna börjat ta in större träningskollektioner.

Kram

Sjukt snygg du är! Nya kläderna också ;) Gillar knalliga färger på träningskläder men oftast faller jag för rosa detaljer. Orange eller knall-korall är ju bara såå snyggt!

Pust! Avklarade precis mitt första styrkepass a la Olga här så det var ju perfekt tajming att titta in här för lite inspiration.

Ha en bra kväll! Kraam





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se