När allt blir upp och ned...

Bildkälla Pinterest
 
Vet inte om jag har "landat riktigt" efter de senaste skitdagarna (ursäkta språket..) men känner att jag måste ge ifrån mej ett livstecken!
Åkte ju iväg glad i hågen i fredags mot Stockholm. Vädret längst kusten var uruselt och vi fick stanna och hjälpa några stackare som kört av vägen och nådde därför inte hotellet förrän vid 01 på natten.
Kursade/tränade hela lördagen och landade på rummet vid 20 lördag kväll. Slängde i oss lite take away mat och fortsatte träna...
Somnade vid 23-tiden men vaknade vid 01 av otroliga magsmärtor.... Jamen sedan var det liksom bara att hänga på den berömda "bussen"...
Insåg på söndag eftermiddag att jag inte riktigt hade kraft att åka bil i typ sju timmar så bara att förlänga vistelsen på hotellet och boka tågbiljett hem på måndagen.
Utbildningen gick såklart åt pipsvängen (har ej orkat ta tag i hur det blir med denna) och jag konstaterar att det blev en JÄ... dyr helg till absolut ingen nytta....!!
 
Ska försöka bli mej själv igen så ses vi med förhppningsvis lite mer inspirerande inlägg inom kort ;)
 
//PIllan


Tråkigt att inte helgen blev som du tänkt dej.
Hoppas du mår bra snart =)
Kramiz

Hoppas på bättre dagar. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se