Tacksam

En suddig jag men  med en färgklick runt halsen!
 
Perfekt julklapp från min kusin. Stjärnor och en härlig färg som påminner om våren, got to love :)
 
Mitt ord idag är Tacksam!!
De senaste dagarna har något riktigt jobbigt tyngt mina tankar och upptagit nästan varje minut av min vakna tid.... Lite för privat för att skriva om men idag fick jag ett telefonsamtal som gjorde att stenen föll rakt ner från mitt hjärta, vilken otrolig lättnad!
Så nu har jag de senaste timmarna bara gått med lätta steg och låtit Nikki och Filippa få stöka till och härga som dom velat, för inget av detta (mitt vanliga tillrättavisande) känns speciellt viktigt just nu ♥
 
Annars har våran VAB dag bjudit på ett träningspass framför tv:n och en underbar promenad i solsken, när såg man solen senast liksom...?!
 
Ta hand om dej
//PIllan
 
 
 


Kram till dig min vän! Hoppas det är bra nu!! 😘





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se