Klassiskt blått & vitt

 
 
 
 
Mamma/mormor hade med sig så fina kläder till Nikki igår!
Klassiska i blå och vit med bedårande bomullsklänning och virkad kofta, Båda från Åhlens.
Gillar den här typen av kläder jättemycket men Nikki gillar bäst knallrosa eller lila med typ Disneyprinsessor på..... Så vi får jämka lite ibland ;)
 
 
Förkylningen fortsätter och verkar inte riktigt vilja släppa greppet om mej.... Ska åka och handla på mej ett jätteparti med souperfrukter, gröna bladväxter och mera ingefära om en stund. Gäller att boosta kroppen med det bästa så den får ge bacillerna en riktig fight!!
 
Jag packar Nikkis lilla resväska eftersom hon åker till sin farmor och farfar i Dalarna senare i eftermiddag. Lite trist för mej såklart men jag ska ju som sagt bara jobba i helgen...
Är jag lite piggare i morgon så kan det faktiskt bli en tidig golfrunda med en vän. Ja vi tar och äter en sill-lunch direkt efteråt innan jobbet kallar. Så får vi lite stämning trots allt :)
 
//PIllan


Snyggt!

Så himla fint! Det är sommar på nåt sätt, blått och vitt!

Hoppas du får en fin midsommar.

Kram
Helen

Vad fint!!

Men du, se nu till att skrämma bort förkylningen - du får ju inte må dåligt i midsommar!

KRAM

Ps: Och tack för din gulliga kommentar <3

Såå fina kläder som ger den där härliga sommarkänslan. Hoppas den trista förkylningen ger med sig o du får en mysig midsommar trots jobb. Kramisar Tina

Så midsommarfin hon kommer vara!! Hoppas du kryar på dig och får en bra helg trots jobb!
Kramar

Dessa förskylningar släpper aldirg känns de som... Dessutom går det magsjukan här omkring oss...

Vilka fina kläder mormor kom med. Så himla fint med just vitt o blått..

Ha en fin midsommarhelg. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se