På´t igen bara!

Mini står på huvudet och mamman tränar chins ;)
 
Jamen då var det en ny vecka och lika så bra att rivstarta i gymmet tyckte båda jag och Nikki! Vi fick sällskap av Katarina och Ellie så en timma gick fort.
Rygg och lite armar fick jobba och jag fick tänka till på övningar då Katarina har en bebbe på jäsning och då passar ju inte alla "vanliga" övningar ;)
 
Nu är timman sen och jag ska strax hoppa i bingen för klockan larmar tidigt i morgon. A är på norrlandsturné, Nikki sover hos mina föräldrar och Filippa har åkt till Vemdalen för nu är årets viktigaste vecka här, SM-veckan!!
Så på torsdag åker vi också upp för att hejja fram henne såklart!!
 
//PIllan
 


Vist är det härligt att riv starta vecka med träning =)
Har själv kör ett bröst pass med min man och ett Body step pass på det =)
GÖTT!
NATTI NATTI
Kramiz G

Välkommen till Norrland. Hoppa SM går bra.

Så sjukt bra den övningen med bandet, jag kör också den!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se