After Dagis

Kokosvatten är gott som det är....eller tillsammans med
 
ett gäng frusna blåbär, mango, banan och hallon!
 

En frusen smaskig smoothie passar lika bra som frukost eller mellanmål efter dagis!
 
Nikkis after dagis ser ofta ut så här... en stund med Super Mario och mellanmål innan det är dags för andra aktiviteter!
 
Onsdag och halvvägs till helgen! Dessutom väntar mej ledigt i fyra dagar from fredag kväll, najs ;)
Ska förhoppningsvis få en del gjort utomhus i helgen då vädret verkar bli helt OK!
Håller tummen att min pappa kommer hem med pallkragar åt mej idag (som jag beställt)
 
Ikväll är yogan inställd så jag siktar på spinning för ovanlighetens skull och därefter styrka såklart. Har blivit lite smått beroende av styrketräning och det beroendet har jag gärna ;) Min kropp verkar dessutom gilla det och blir märkbart starkare, I love It!
 
Nä nu ska jag och Nikki hitta på något tillsammans så hon kan slita sig från den "hoppande lilla gubben"!!
 
//PIllan


Smarrigt!! Har aldrig testat kokosvatten så det måste jag nog göra:)
Härlig känsla att vara "beroende" av sin träning, jag är snart där jag med:)

KRAM!!

Den såg riktigt smaskig och god ut! Skönt med lite extra ledighet... Hoppas du får en mysig helg.

Kram
Helen

vilken härlig "after dagis" :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se