Välkommen advent

 
Första ljuset är tänt!
 

De superfina siffrorna med renar köpte jag hos Annika på blomsteraffären, Love them!
 
 
I en hörna i vårat kök.... Ägnade en del tid igår åt att börja adventspyssla men ska fortsätta idag. Här ser ni också mitt bidrag från pysselkvällen, en lite lustig gran!
 
God morgon
Här har ni en nattsuddare som fått sovmorgon....
Vi höll ut ända till 01.30 på vinklubben igår, klapp på axeln till oss :) Men jag gjorde ett big mistake...
Tog fram kameran som jag laddat batterierna till och skulle börja knipsa av lite pics till er och Inget Minneskort isatt!!? Jamen alltså hur klantig får man vara :/
Så därför missar ni Jennys supermysiga kök som doftade vitlök och serverade Bruschetta, Pasta carbonara och goda röda italienare! Sorry....
Vi hade som alltid hur trevligt som helst och smidde de mest vilda planer (som man lätt gör när man fått lite för mycket vin i knoppen...) och vi får väl se vad som händer med dessa in real!
 
Nu önskar jag er en mysig första advent!
 
//PIllan
 
 
 


Vilken fin stake....jätte fina siffror. Kram Anette

Himla mysigt med vinklubb. Ni verkar alltid ha så himla kul o trevlig. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se