Jo men då var det måndag då...

 
 

Filippa alldeles nyss då hon satt och gjorde hemprov om 1:a världskriget. Väldigt bra även för mamman som då får en uppfräschning av gamla glömda kunskaper!
 
 
Halva september avklarad men jag måste verkligen ge vädret tummen upp so far.... Helt ljuvligt men dock svårt att klä sig då man ska iväg tidigt på mornarna. Lager på lager liksom men än har inga strumpor åkt på fötterna :)
 
Ja som många av er (gissar jag) så val-vakade hela familjen här hemma igår. Hmmm utgången blev liksom ett stort?? Inget drömläge direkt för någon (jo ett parti förstås...)
Gissar att detta politik-snack lär hålla i sig ett bra tag framöver innan allt är utrett osv!
 
Idag har jag ingen träning inbokad. Lurade ett tag på om jag skulle sticka iväg spontant men ikväll väljer jag bara en lugn hemma kväll i tv-soffan med la familia, skönt så
 
//PIllan
 


hur fint väder som helst... vi ska vara lyckliga=)

Mysigt att hon sitter i köket och gör sina läxor, och prov. Mysigt att få vara med! Min stora tjej sitter gärna på sitt rum när hon gör sitt skolarbete, sedan brukar jag komma in dit när lilltjejen somnat och så gosar vi ner oss bland filtarna i hennes säng och så förhör jag! :)
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se