Helt galet seg...!

 

En stor och frodig citronmeliss pryder en plats i köket så man lätt kan knipsa av några blad och stoppa direkt i munnen eller piffa vatten och diverse rätter!
 
 
I vattnet ofta frusna bär och just citronmelissen
 
 
 
Ny tidning med stackars Agneta på omslaget... Herregud vilken hemsk cykelolycka hon råkade ut för härom veckan! Läste om det i en kvällstidning och hon verkar ha typ brutit  (fått spricka) i bäckenet om jag inte minns fel. Vilken mardröm :/
 
 
 
Valborgsmässoafton... Jo jag tackar!
Hade dock velat suttit här och känt mej på topp men så är icke fallet...
Mellan 01 och 04.30 var jag nämligen vaken inatt. Låg och läste, surfade på telefonen, stirrade i taket, ja ni hajjar...vaken!
Fattar inte jag var liksom trött men det var omöjligt att somna, man får liksom en uppjagad känsla i bröstet som inte går att släppa, huuuu
Nu är jag sådär trött så det blir till illamående :(  Får helt enkelt försöka lägga mej en stund mitt på dagen och se om jag kan slumra en stund för som tur är så har jag ledig dag!
 
I kväll väntar middagsklubben och det ska bjudas på vårmiddag hemma hos Stina & Pelle. Det vore ju najs om man var lite piggare då alltså!
 
Ha en fin valborg  //PIllan


usch stackare jobbigt att inte kunna sova,alltid på våren vaknar jag långt innan klockan ringer ligger o vrider o vänder o lyssnar till fågelkvitter;)Hoppas du får en bra valborg.kram

jobiggt att inte kunna sova, ha en härlig valborg iaf:))

Men så gott med denna drink!=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se