Born to Move!

 
 
Nikki visar upp sitt nya tränings-kit som hon fick i julklapp. Rosa såklart, huvjacka och trekvarts byxor i mjukt skönt material.
 
 

Under har hon ett lila linne så hon kan ta av sej då hon blir svettig och en söt detalj var ju volangen på byxan! Nikki gillar också hålet för tummarna i jackan!
 
 

Allt kommer från HM
 
 
Ja förra onsdagen började Nikki på egen träning minsann. Hon har ju annars hängt med mej i gymmet sedan ett par år tillbaka men nu har man kört igång med Les Mills barn-koncept som heter Born to Move.
Det är uppdelat i tre olika åldersgrupper, 2-3 år, 4-5 år och 6-7 år och Nikki platsar ju in i mittersta gänget.
Jag hade lite ärenden så jag lämnade henne ensam där sist så därför såg jag inte så mycket hur träningen gick till, men enligt henne själv var det toppen!
Som jag förstår det så handlar det mycket om att utveckla sin kroppsmedvetenhet och lära om att röra sig till en puls.
I eftermiddag är det dags för andra passet och då passar jag på att gå en rond i gymmet.
Förhoppningsvis får jag "finsällskap" av både Johanna och Katarina som har sina barn i samma grupp!
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se