Ledig lite till

 
 
Skönt att få sitta och bara relaxa efter timmar i backen
 
Varmt och skönt i bubbelbadet, här sitter jag helst då jag tycker att stora poolen är för kall ;) Är egentligen inte direkt någon badmänniska alls åtminstone inte  på badhus
 

Dom här två badmonstren får man nästan dra upp....
 

Sedan blev det ett parti schack och lite eftermiddags-häng i vinterträdgården på softa Storhogna
 
 
Mini vann tydligen ;)
 
 
Måndag men vi fortsätter med ännu en solig dag i fjällen!
Ska strax bege oss mot backen igen ( idag blir det Vemdalsskalet) och Nikki ska få fortsätta sin träning i backarna. Längtar verkligen till att hon blir riktigt duktig och kan hänga med i de flesta backarna! Lite segt att hänga i barnbacken just nu....
Jag börjar dock längta hem en aning... eller hem och hem, jag längtar efter mitt kära gym och min vanliga kost igen! Det blir liksom gärna lite upp och nedvänt då man är i fjällen....
För mycket gott och för lite muskeljobb så min rygg sa till nu i morse då jag klev upp att det är dags att lyfta lite skrot igen :)
 
Ha en fin start på veckan //PIllan


Härligt med badhuset! Är heller inget för badhus men ställer upp för barnen ibland :) hihi! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se