Ett steg framåt



När jag äntligen tagit mej ur den värsta dvalan så gäller det att snabbt få i mej snabb energi!
 Ett par smörgåsrån springer kvickt ut i kroppen likaså melon ger snabbt blodsockerpåslag! Te för att lindra halsen plus att jag hittade ett gäng kalla Vitamin well i kylen!



Hej på er
Jag bloggar från mobilen ännu en gång men det är mest för att tala om att jag lever och idag har jag tagit mej ur det fördragna insvettade sovrummet... A fick komma hem och byta lakan, öppna fönstren och jag hasade in i duschen ! Så himla skönt

Alltså länge sedan jag var så här sjuk. Ni vet när man är "vanligt" förkyld är man ju rätt risig men kan oftast ta sig upp för en macka och kanske ligga framför tv, inte med den här flunsan kan jag lova! Har inte kommit ur sovrummet på nästan tre dygn ... Bara fått i mej vatten. Nä fy bubblan nu hoppas jag vara på benen snart så jag får fota och blogga som vanligt igen!

Hoppas ni har överseende med mobilinlägg just nu // PIllan



Skönt att du mår bättre! Det är hemskt att må sådär dåligt.....usch....hoppas du kryar på dig snabbt nu!
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se