Morgon-surr

 
 
 
God morgon söndag
 
 
Detta är tyvärr inte dagens frukost utan denna njöt jag redan igår.... Massor med blåbär, jag har nämligen hela frysen full!
Blåbärsmoothie och kvarg med blåbär
Små bär men fullproppade med antoxidanter, C-och B-vitamin
 
Är själv ingen bärplockare men har turen att ha sådana i släkten istället ;)
 
 
 
 
 
 
Idag reser A bort... Han ska till Spanien för en veckas golfspel!
Fatta hur skönt, jag vill också åka till ett varmare land NU
 
 
Men jag får snällt stanna hemma och jobba, hmm ja ja det blir kanske min tur nån gång också?!
Jag har trixat och fixat så jag ska få ihop veckan som "ensamstående" och jag tror att det ska vara grönt nu.
Lite komp på morgonen, lite hjälp av mina föräldrar och en helt ledig kommande  fredag!
 
 
 
 
 
 
För övrigt hoppas jag att den täta dimman lättar fram på dagen så man kan få en skön stund ute. Känner att jag behöver en portion med frisk hög höstluft.
Kanske ta några tag med krattan och klippa ner de sista perennerna.
 
*******************************
 
Min högra axel trilskas efter gårdagens session av att nöta ring- muscle ups.....
Inte så konstigt då det är en av de tyngsta, mest tekniska, jobbigaste övningarna jag provat... Kanske kan jag någon gång få till det, kanske inte.
Får ju ta min ålder i beaktande, man är ju inte 25 längre...
 
 
Skön söndag //PIllan


Wow!! Såå inspo!

Gott!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se