Snart komplett kvartett!

 
 
 
Åh känner ni känslan...fredagskänslan!?
 
 
Jag och Nikki njuter verkligen av en helt ledig morgon. Vi har kunnat ligga och dra oss (sover självklart tillsammans i min säng då A är bortrest) gosa, prata, äta frukost framför tv:n och bara pysa runt och se solen gå upp!
 
Bästa dagen
 
Vi har en lite inbokade grejjer idag och det blir både bakning, ett besök och ett kalas framåt kvällen.
 
 
 
 
 
Men det bästa av allt är nog att Filippa kommer hem på besök!
Som vi längtar efter henne och då hon kommer blir våran tjej-kvartett komplett
Mami, Filippa, Nikki och självklart Sessan
Det blir en hejdundrande myskväll med Idol, godsaker och en enda stor kramig hög av oss i soffan ikväll :)
 
Sessan som efter att hon fått tagit bort tratten och benet läkt ihop är så otroligt lycklig och gosig som aldrig förr. Men hon håller sig bara på hemmaplan med korta utflykter runt knuten... verkar som hon inte vill stöta ihop med sin "rival" igen...!
 
 
 
 
 
Kanske vi hinner med lite träning också... annars får det vänta tills i morgon.
Ska bli kul att köra ihop med Filippa även om hon inte kan gå på för fullt (rygg som spökar) så kanske hon ändå kan ge mami en match ;)
 
Morgondagen ska vi även ägna åt den årliga Tjejdagen.
Det är alla kvinnliga företagare  i kommunen med omnejd som ställer ut, säljer och marknadsför sina produkter. Det brukar vara riktigt kul och där bjuds också en kakbuffé av sällan skådat slag...! Men den får nog jag kanske bara titta mej nöjd på... inga mer sockerchocker den här veckan, tack!
 
//PIllan


Att jag inte fått en sockerchock idag är verkligen ett varningstecken på att min kropp är van med alltför mycket socker. Vi hade go-fika på jobbet idag. Oj, oj, oj. Det blev alldeles för mycket. Trevlig helg!

Svar: Oj då...! Men hoppas du får en skön helg, gör en fruktsallad vetja 😉
Pernilla/Pillan

ja,här känner jag fredagskänslan!!! såå härligt med helg. hoppas ni får en toppen helg. kram

Svar: Detsamma önskar jag dej😃
Pernilla/Pillan

Låter som ni haft en härlig ledig dag och ser fram emot en mysig kväll! Hoppas resten av kvällen blir fin.

Kram Hanna





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se