Tips-Tajm

 
 
 
 
 
Hej på er
 
 
Alltså jag känner mej omringad och nästan intryckt i ett hörn av baciller just nu.... A är riktigt krasslig och hostar och klagar på ont kroppen (nu är ju han man också vilket kanske förvärrar allt... ;) Nikki var ju däckad förra veckan och på jobbet verkar det bara "gå runt"!
 
 
Innan jag åkte till Norrköping för ett par veckor sedan började jag känna av min hals och tänkte att nu ska jag banne mej testa den där sprayen som jag sett tv-reklam om. Sprang in på Apoteket innan tåget skulle gå och köpte med Cold Zyme. Sprayade två gånger under resan och en gång till då jag lagt mej på kvällen.
Vaknade morgonen därpå och halsontet var helt BORTA!? Alltså vilken grej!
 
Vet ej vad den innehåller.... men att den funkar det vet jag. Har pratat med flera andra som använt den och samma sak för dem. Kanske den inte hjälper vid typ halsfluss och lite "värre" förkylningar men den kan väl eventuellt förkorta förloppet?
Det står även att läsa om den att den med fördel används om man kanske har någon tävling inbokad och man känner av halsen. Tänk att du tränat i månader för tex Vårruset och dagarna innan får du ont i halsen, typiskt liksom. DÅ är den här sprayen verkligen att rekommendera!
 
 
 
 
 
 
Min nya kompis i hemma-apoteket, ColdZyme!
 
 
 
 
 
Ja annars så fortsätter vädergudarna att "jäcka" oss och idag väntas snöblandat regn hela dagen.... Väntar även på ett samtal från Filippa om det över huvud taget är möjligt att genomföra dagens slalom-tävling, då det dessutom är utfärdat klass 1 varning i Lapplandsfjällen....
Trist då man åkt så långt och så blir det eventuellt inställt.
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se