Trött på vädret....

 
 
 
 
Hej och hå detta aprilväder alltså?!
 
Ena stunden sol, andra hagel, snö och regn.... Samma visa varje år och därtill samma klagan över vädergudarna ;) Ja jag är väl inte ensam att tycka såhär.
"Alla" snackar väder och en till som är protesterar är Sessan... hon gillar inte heller läget. Nä hon vill nästan bara hänga inne och kura , ja och "tjata" till sig nåt gott från kylen med jämna mellanrum!
 
 
Har tänkt mej en riktigt låång PW i eftermiddag men med ett väder som växlar (och det supersnabbt) så känns det lite risky.
Kanske blir gymmet ändå
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A har tjatat om skagenröra nu i flera dagar så jag har faktiskt tänkt att överraska med en trerätters i kväll! Toast skagen som start, sedan fläskfilé med svampsås och ugnsrostade rotsaker, efterrätten blir kanelstekta äpplen med hasselnötter och vaniljgrädde (såklart utan tillsatt socker ;)
 
Vad tror ni, låter som en plan va?!
 
 
 
 
 
Skön Söndag
//PIllan


Söta bilder!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se