Snack o´clock a´la PIllan

 
 
 
Tack, tack , tack för att solen skiner när jag vaknar!
 
 
 
 
Vilken superspännande kväll i tv-soffan det blev i går!! Hejja fotbolls tjejer och fortsätt kämpa nu på fredag! En till medalj har Sverige lyckats bärga och frågan är nu bara vilket valör den får.... På fredag sitter jag bänkad!
 
 
Jag som körde terminens första klass i går var dessutom sugen på nåt gotti efteråt och nu ska ni få se mina nyttiga snacks-favoriter!
 
 
 
I dryckesväg kokosvatten med annanas-smak, alla dagar, älskar dessa
Kokoschips som är saltade - ganska stora bitar av ren kokos som är en aning saltade, gotti
Proteinchips..... med smaken salt&vinäger.... alltså jag verkligen ogillade den smaken i unga år då man köpte fel utomlands men nu... love it!
Dessa chips har högt protein - och fiberinnehåll med god smak och passar bra som ett litet snack sådär på en tisdag.... ;)
 
 
 
PS. När jag "fläskar på" och går all in på snacks...riktiga snacks ser listan ut så här...
 
Pepsi Max - älskar Pepsi Max!
OLW dill&gräslökschips
Stor skål med dipp som jag gör själv, gräddfil med diverse kryddor
Cheeze crunchys, proppar munnen full
Saltlakrits, gärna fyllda karameller med salmiakpulver, salt, salt, salt!
 
 
 
Ni förstår att mina snacks-kvällar måste fördelas lite mellan dessa två alternativ va??!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa nyttiga alternativ finns att köpa lite varstanns men just dessa beställde jag hos Gymgrossisten KLICK
 
Mina onyttiga alternativ tror jag ni hittar till själv.... he he
 
 
 
 
 
Ha en härlig onsdag
 
//PIllan


Tack för tipsen, de där kokoschipsen med salt blev jag attans så nyfiken på, måste testas. Ha en härlig dag, här skiner solen med. Kramisar Tina

Tusen tack för bra tips! :) Jag tror jag också har behov av att fördela lite under mina snackskvällar! :D





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se