Sommarmiddag i lusthuset

 
 
Här i det gulliga lilla lusthuset intog vi Middagsklubbens sommarmiddag
 
 
 
 
 
Fredag och en arbetsvecka har snart passerat, skönt!
 
I eftermiddag ska alla som spelar golf på min arbetsplats köra en väldigt prestigefull tävling och sedan tar vi gemensam middag med flera icke spelande kollegor. Det ska verkligen bli roligt och vi har blivit indelade i fyra olika lag. Hur detta gick får ni veta i morgon...
 
 
 
 
Nu får ni ta del av Middagsklubbens senaste träff då det stod sommarmiddag på menyn.
Så himla mysigt i värdparets lilla lusthus där vi satt tills mörkret föll och vi drog oss i till boningshuset. Det blir verkligen mörkt fort nu om kvällarna och jag är verkligen tacksam att juni var varm så jag hann njuta av ljuset!
 
 
Till förrätt serverades en coleslaw på fänkål och till detta filodegsrullar med ansjovis fyllning SÅ.HIMLA.GOTT
Låter lite tveksamt men det var en fantastisk förrätt
 
 
Huvudrätten var grillade lammracks, grillad fläskfilé, potatisrosor, rödlöksmarmelad, rosmarinsmör och fetaostsallad. Yum yummie.
Smakerna verkligen smälte samman i gommen
 
 
Ingen komplett middag utan nåt sött och till dessert serverades en tårta på nötmaräng med chokladgrädde, jordgubbar och hallon.... Say no more
 
 
 
 
Om ni har Instagram så rekommenderar jag att ni kollar in @herrbirging för en rolig filmsnutt där jag är med :) Vi finns även med tidigare i hans flöde på just selfie-temat...!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag hoppas ni alla får en fin fredag och att solen kanske skiner på oss idag
 
 
 
//PIllan


Men herregud vilket lusthus!!! Älskar den.... wooow!!! <3
Och vad kul med klubben och käka middag i den... Vilken sommarkväll! Kram

Svar: Ja visst är det gulligt!!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se