FredagsFeeling!!

 
 
 
 
Härliga fredag...här igen!
 
Så skönt att vakna och inse att det är fredag OCH efter jobb idag ledigt i fyra dagar! Yes vi har så på vårat schema att vissa veckor har vi en längre ledighet över helgen :)
Ännu skönare på söndag kväll då man inser att nope jag behöver inte ställa klockan för jag är ledig två dagar till!
 
En helt lagom lång helg, eller hur ?!
 
 
 
 
 
Vi har laddat upp frysen med goda dadelbollar så det bara är att förse sig om sötsuget slår till!
Nikki älskar dessa nyttiga små godingar och påpekar för alla att dom är väldigt nyttiga oxå... ;)
 
 
Jag har gett er recept på dessa i olika varianter men here we go again!
 
16 urkärnade dadlar
En näve (gärna blötlagda ) nötter
En nypa vaniljpulver
2 tsk kakao
1 msk kokosolja
1 msk nötsmör
Den här gången tillsatte jag också några msk havregryn
 
Kör allt i mixern, låt stå i kylen en stund
Rulla till bollar och strössla med kokos
 
Förvara i frysen
 
 
 
 
 
 
 
Jag ska bara dricka upp morgonkaffet här och sedan på med "spandex-outfiten"
Sedan blir det hopp och skutt framför en av Annica Sjöös tränings-dvd:er. Jättebra hemmaträning!
 
Blir även en kortare runda i gymmet senare idag sedan är jag nog nöjd :)
 
 
Ser fram emot soffan ikväll och finalen av På Spåret, tycker det är SÅ himla bra och programledarna är toppen. Kul att testa sina egna kunskaper och de tävlande är ju superduktiga, särskilt Elisabet och Jesper, undrar om dom kniper vinsten även i år??
 
 
 
 
 
Nu önskar vi er en härlig helg!!
 
 
//PIllan


K

Ser fram emot en god boll ikväll at work!!😘

Va smart att lägga dom i frysen och ha på lager :)
Det ska jag tänka på nästa gång i stället för att äta upp alla på en gång :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se