Perfekt tonfiskröra

 
 
 
 
Jag har hittat den perfekta protein (tonfisk)-röran!
 
Ljuvligt god med syrlighet och sälta till salladen eller på mackan
 
 
1/2 dl turkisk yogurt
2 burkar tonfisk
4 finhackade saltgurkor
Halv hackad rödlök
Pressad citron, gärna en hel
Salt och peppar
Dill - ett par tsk
 
Rör ihop och låt stå en stund i kylen
 
 
 
 
 
Idag har Nikki sin femårsgrupp så när jag har lämnat av henne går jag ut på en skön PW med en pod i öronen. Har många favoriter och den senaste är Lillelördag med Anitha Schulman och Ann Söderlund - Så Roliga!!
Annars Veckans Bläcka, Wahlgren & Wistam och Träningspodden
 
 
Lyssnar ni på pod?
Har ni några favoriter? Tipsa gärna
 
Ha en fin onsdag //PIllan


Ser gott ut :)

åh så gott :)

Tvillingpodden! Så rolig att man skrattar högt 😀

Så gott det ser ut.glömde mina lurar i morse annars hade det blivit en pod på morgon promenaden. Lyssnar bara på mina favoriter Wahlgren o Wistam 😀Kram

Tack för receptet!
Wahlgren & Wistam är en favorit ☺
/ Malin
malinedlund.blogg.se

tack för tipset!:) ska testas!

Ja tonfiskröra är sååå gott - gör en med tonfisk, rå lök, isbergssallad, majonäs, salt och peppar som är toppen att ha på picknick i ett tortilla bröd! Gott gott!!

KRAM fina du!

Alla recept du gör och delar med dig ser verkligen smarrigt ut!! De där lär jag verkligen testa mig på :) mums





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se