Fredagsmood!

 
 
 
 
Hej hallå på er
 
Alltså idag har jag verkligen fredagsmood!
Känns fantastiskt skönt att veckans sista vardag är här och att jag alldeles strax går på ett par dagars ledighet :)
 
Jag till och med längtar efter att det nu blir ordning på torpet igen då alla mittiveckanhelger är över och vi återgår i vanlig vecko-ordning igen...
Eftersom jag jobbat mej igenom den senaste veckan (från nyårsdagen) så blir jag alldeles förvirrad vilken veckodag det är som råder!
Välkomnar som sagt en mer  strukturerad vecka igen
 
 
 
 
Att starta morgonen med en härlig frukost är dock som vanligt det viktigaste för att jag ska må bra och med ett gäng bananpannkakor blir det knappast fel!
Även återinfört mina "ägg-lattes" och har ni inte testat än så är det hög tid!
 
Som jag skrivit tidigare var jag skeptisk till att ens våga prova första gången men detta är tip top
 
Knäck ett ägg i en skål (jag vet det är redan här det tar emot... ett rått ägg...)
Tillsätt en tesked kokosolja
Häll över hett kaffe typ 2 dl
Mixa detta med stavmixer i cirka 30 sek
 
Häll upp i ett stort glas och njut denna skummiga dryck!!
Helt perfekt då du får i dig nyttiga fettsyror, protein och en koffein-kick
 
 
En Trevlig fredag önskar jag dej
 
//PIllan


Låter gott o nyttigt! Trevlig helg

Ska erkännas lite feg är jag men borde testa detta då jag vill komma igång med träning och vet att jag behöver extra då ;)
Hoppas att du haft en underbar start på det nya året
Skickar dig en stor varm kram
Sanna

Ägg-latte - det har jag ALDRIG provat!! Ska helt klart göra det!

En skön fredagskväll önskar jag dig!

Är lite skeptisk 😜Men blir den sär god som den sur ut på bilden kanske det är värt ett försök🤗Har du nyttiga chiagröt recept med kakao så lägg gärna ut det oxå😄Kramar

Låter spännande:p





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se