Ledig torsdag

 
 
 
 
Morning!
 
Jag skriver inte ut god framför eftersom jag fortfarande är hängig och huvudet fullt med snor :/ Det kanske är därför jag har huvudvärk för att huvudet är så mycket tyngre nu....det tar liksom aldrig slut och näsduksberget bara växer .
 
Dock är ju detta bara en vanlig förkylning så "upp med hakan".... (men lite självömkan kostar jag ändå på mej)
 
Igår satt jag framför tv och nåddes då av nyheten om den kungliga lilla bebisen!! SÅ roligt
Tittade på direktsändningen på Karolinska och den glada pappan men herregud vad dom är jobbiga journalisterna, bara pepprade honom...
 
Spännande också med namn nu, eftersom Estelle var en riktig skräll!
Jag gissar på något på E... Edward, Edgar....typ och såklart Carl eller Gustaf som andra namn
 
 
 
 
 
Snabba matiga sallader är ju något som vi äter väldigt ofta. Kyckling som protein är Nikkis favorit och just därför blir det ofta det
Jag gör min kyckling enligt följande
 
Steker på fileér så dom får en yta i smör eller kokosolja
Lägger över dem i en ugnsfast form
Gör en marinad av olja, citron och massor med kryddor, typ paprikapulver, örtsalt, curry... det ni gillar!
Sedan penslar eller nästan häller jag över oljan på fileérna
 
In i ugnen i typ 15 minuter
 
Skär upp kycklingen och lägger uppe på salladen och den blir SÅ saftiga och supergoda!!
 
 
Ha en fin dag
 
//PIllan


Den vita jackan e så snygg 👍Kramisar ☀️





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se