När mellanakten dominerar....

 
 
Foto Lina Åhman/SVT 
 
 
 
God morgon på er
 
 
Alltså såg ni första semin i Eurovision igår? Det gjorde jag och när någonsin har mellanakten varit det bästa i hela programmet...??!  Benke Rydmans koreografi var det bästa jag sett på väldigt länge och hans Grey People genomförde ren magi på scenen
 
I övrigt var Måns och Petra superproffsiga och det var en bra produktion över lag utan onödig "dö-tid". Sedan kan man tycka vad man vill om låtarna men jag har två favoriter i lördagens final (förutom Frans såklart) Australien och Spanien.
Dom får högsta poäng av mej!
 
Ikväll ska Nikki göra något som hon verkligen har längtat och tjatat om en längre tid. Dock är hon väldigt pirrig... Det kan eventuellt bli lite tårar men jag hoppas hon är så peppad att det går bra!
Vad tror ni hon ska göra ;)
 
 
Svaret kommer... promise
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se