1 November och OK dagsform

 
 
Jo visst känns det att kroppen fick jobba igår men det hör till!
 
 
 
 
 
Hej på er
 
Nyss avslutat min arbetsdag och pussat Nikki lite extra då hon åkte med mina föräldrar till fjällvärlden. Gissar att dom kommer att möta snöfall när dom närmar sig slutmålet för här har vi bara kallt, blött och grått... Så trist väder!
 
 
Jag var ju och kände på kroppen i gymmet igår. Lade upp ett pass där jag involverade stora delar av kroppen, dels för att jag inte tränat styrka på en vecka och dels för att jag ville känna om något "tog emot". Me det kändes helt OK och så även dagsformen så här dagen efter!
 
 
Därför ska jag på´t igen i kväll men har inte riktigt bestämt mej ännu för vad jag ska utöva... Tisdagar är ju annars vigda åt egna aerobics-klassen men den här veckan har jag bytt så det passet blir i morgon.
Kanske tänkte gå på Body Attack, men det är eventuellt lite väl "våldsamt" då jag inte är 100% frisk.... Ska i alla fall köra Body Balance som är skönt och lagomt jobbigt och troligtvis blir det lite lätt jogg på löpbandet innan!
 
 
 
 
 
Magträning med hjälp av TRX-band är väldigt effektivt om du nu skulle ha missat att prova!
Bara att stå här eller på armbågar i planka eller köra lite med raka ben ut och inåt under tiden eller som jag gör här (fast det inte framgår av bilden) en sk fällkniv. Alltså trycker upp rumpan i luften och sakta sakta sänker mej nedåt till denna positionen igen!
 
 
 
 
Vet ni vad, nu är det alldeles tyst i huset och jag ska faktiskt ta och sätta mej en stund i soffan...kolla om det är nån realitysåpa att glutta på... bläddra i nån tidning OCH dricka lite glögg :)
 
 
 
//PIllan


Härligt med träningspass!=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se