Check på Fredag!

 
 
Obligatoriska smaker av spiskummin, jalapenos och vitlök även denna fredag!
 
 
Jamen visst checkar vi på fredag igen, magiskt!
 
 
Jag och Nikki har varit lediga denna dag och allt har gått i advents tecken. Vi har städat och fejat, fått upp alla fina stjärnor . Handlat nya hyacinter och fixat med julgrupper, lite små-granar och goda doftljus.
 
Nu har vi precis intagit fredagsmiddagen som blev...tacos... men den här gången skippade vi färs och körde på kyckling i tortillabröd. Jättegott om du frågar mej!
 
 
 
Till det ett av mina favorit-viner, Gnarly Head, älskar verkligen Zinfandel druvan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är det Pillans favorit-vin när det kommer till rött med superbra pris, Gnarly Head!
 
 
 
 
ikki avnjöt en iskall julmust till sin mat och det smakade väldigt bra då hon smaskade i sig två stora tortillas med diverse fyllning!
 
 
 
 
Nu ska vi bara invänta Idol här och sedan blir det nog inte så mycket mer gjort.... men i morgon har vi nåt mysigt och kul på schemat igen!
 
Kika in då så får ni se vad vi gör!
 
 
//PIllan


Mums med tacos.. Här bröt vi lite med beställa thaimat. Vi brukar också köra tacos varje fredag.
Men idag blev det lite annat :) Så fint du har fixat på ditt bord :) Kram

Svar: Tack söta du!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se