Fredag jag gillar dej så mycket!

 
 
Belöningen efter baket i förrgår
Kaffe till mamman och varm choklad till mini tillsammans med en hög med gyllengula bullar, mumma för själen 
 
 
 
 
 
God Morgon Fredag
 
Visst är det väl helt crazy hur fort veckorna går...?!
Igår när jag var på väg till jobbet slog det mej att fasiken det är ju torsdag idag... hade ju varit ledig onsdag så då blir man lätt dagvill
Hokus pokus så är det fredag morgon och jag och Nikki är lediga fram till kl 13 idag. Då väntar ett kortare arbetspass för mej och fritids ett par timmar för henne. Jag hinner hem lagom till Idol och kan då bara sjunka ned i soffan och göra helg!
 
 
 
på jobbet igår var det en massa prat om andra länder och semstrar... Idag skulle en resa till Wien, en annan till Gran canaria en tredje till London och ett par till Kanarieöarna inom närmsta tiden. Vilka lyckostar!
Själv blir det att njuta av Sweden några månader till.... har faktiskt en resa inbokad men det är typ ett halvår kvar...
 
Filippa sms:ade vid 23-tiden igår att hon var framme, efter 98 mil i bil!!
Pju skulle få nåt fel, jag ogillar skarpt bilåkning.... Hon och kompisen Lollo är på Norrlandsturné och ska tävla i två veckor nu!
 
Kåbdalis, Kiruna, Kåbdalis, Storklinten och Arvidsjaur..... och då vill jag påpeka att det är inte orter som ligger nära varandra.... Man kanske kan tro att när man väl är "där uppe" så är man på plats?! Så är INTE fallet
Här snackar vi bilresor på ytterligare 30 mil enkel resa för att ta sig emellan!
 
TACK för att dom har värlens snällaste pappor som hänger med och tar semester och fixar och trixar!
 
In på Instagram och följ med tjejerna på @lolloochflippson
 
 
 
 
 
 
 
Älskar verkligen mina fina juliga muggar som jag köpte ifjol! Dock satte Filippa in en mugg i micron (då jag inte såg...) om jag säger att hon brände lite sig så är det en underdrift!!!
 
 
 
 
 
Nu ska jag och mini sätta fart här hemma. Vi ska planera lite inför söndagen då vi har Middagsklubben som gäster, dock på lunch. Det vankas höstmiddag men kommer redan nu att få lite influenser av jul!
 
 
Ha nu en riktigt fin fredag
 
//PIllan


Men MUMS vad gott det såg ut:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se