Kickstartar veckan

 
En rosa frukost passar perfekt denna oktobermåndag. Självklart försöker jag även välja de varor i affären som är "rosa-markerade" och skänker en del till bröstcancer forskning!
 
 
 
 
Hej på er
 
 
Jag vaknade före klockan i morse vilket betyder att jag var utsövd....antar jag?! Nåväl frukosten fick landa i magen och sedan tog jag en morgon-prommis. Skönt då det inte heller var några minusgrader dag.
Älskar att få in en pw om mornarna, så mycket piggare blir jag då kroppen får frisk luft.
För under dagen blir det ju tyvärr mest tid inomhus och senare idag arbete som betyder mycker sittande framför datorer.... Ibland ställer jag mej upp och jobbar men jag är väldigt dålig på att göra just det...!
 
 
 
Efter prommenaden hade jag bokat in en timmas ansiktsbehandling och det var verkligen på tiden! Länge sedan jag kom mej iväg till Susanne som jag går hos.
Men jisses så skönt det är.
 
Ja det är väl det där att bara få ligga och bli ompysslad och att nån "pillar" med en... ;) Ansikte eller massage eller hos frissan, underbart!
 
 
 
 
 
Bananplättar med keso och hallon som jag värmer med chia-frön och lite stevia, Gotti!
 
 
 
 
 
Hoppas även ni får en skön start på veckan!
 
 
//PIllan


Jag försöker också välja så mycket rosa markerad varor i affären.
Vilken härlig morgon du verkar ha. Ser så gott ut. kram

Mums, vilken härlig frukost! :D

Det ser gott ut!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se