La vie en Rose

 
Vårkänslor så idag bjuder jag på mina rosa skönhetsfavoriter!
 
 
 
 
 
 
Ja då har vi nästan lyckats avverka den där måndagen som ibland kan kännas lite små-seg?! Fast då jag jobbat helgen innan så går den av bara farten.
 
 
Vädret har varit ljuvligt under eftermiddagen så jag skippade min ordinarie spinning och satsade på en skön prommenad. Efteråt blev det en stunds yoga tillsammans med Nikki. Det är så härligt att utöva detta med henne! Hon är verkligen fokuserad och andas långsamt och inget flamsande. Dock är hennes muskler lite för svaga i vissa positioner som tex krigaren men då gör hon någon egen variant utan att klaga!
Gulle
 
Tror det är jättebra även för små barn att kunna komma ned i varv och andas djupt, lära känna sin kropp och helt fokusera på något som inte är tv, lek eller padda!
 
 
 
 
 
 
 
La vie en rose, ett härligt gloss från Rituals
 
Just läppglans är något jag inte kan få för många av.... Man har ju ett par i väskan, några i necessären och ytterligare ett gäng i badrumsskåpet! Jag älskar rosa nyanser
 
 
 
 
 
 
 
Weleda har ett underbart sortiment med oljor och krämer och denna är en favorit, Almond ansiktskräm. Sjunker in i huden och lämnar ansiktet mjukt och skönt
 
 
 
 
 
 
 
Åter till läppglans och inget slår Clarins sortiment. Älskar deras krämiga väldoftande och mjukgörande glanser och gärna i ljust rosa som denna nr 01
 
 
 
 
I doftväg är jag ett stort fan av Peach (persika) Här Body shops lätta body mist som ger en lätt arm doft. Fräscht ska det vara till vardags!
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag strax slå mej ned framför tv:n och titta på Vem bor här i kanal 1. Det tycker jag är riktigt underhållande och intressant att få följa med hem till helt olika boenden!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se