Onsdagsbukett

 
 
 
 
 
Yes halva arbetsveckan avklarad eller lite mer då det ju nu faktiskt bara är två dagar med jobb kvar! Det firas med en härlig bukett med liljor. Så vackra
 
Hela rummet får ett lyft då man får in lite fräscha blommor och fler ska det bli.... Nu när hösten kommer har många av de gröna krukväxterna fått lite stryk under sommaren och det är dags att skaffa lite nytt.
 
 
 
Efter att ha börjat jobba kl 06 varje morgon nu så är jag så trött... men jag tog mej ändå en sväng till gymmet tillsammans med Nikki efter middagen. Skönt för nu har jag ändå fått lite mer energi. Så påverkar träningen nästan alltid, tröttmössa innan man kommer iväg men efteråt är kroppen och knoppen "som nya"
 
I morgon börjar jag senare och ska därför sticka iväg på en golfrunda på morgonen. Men då alla jag känner jobbar så får jag lov att gå helt själv.... aldrig tidigare provat på detta men det ska väl gå tänker jag!
Det vankas golftävling på lördag (årets roligaste) så jag känner att jag vill slå lite innan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag natta Nikki här och sedan blir det en förhoppningsvis lugn stund för mej framför tv:n innan det är dags att sussa.
 
 
 
//PIllan


Så fin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se