Störst av allt

 
Varje ledig stund hänger den här spännande boken med mig just nu!
 
 
 
 
 
 
Malin Persson Giolito har skrivit en grymt spännande thriller som handlar om en skolskjutning och dess efterföljande rättegång. Boken är så välskriven så jag stundtals tror mej befinna mej mitt i boken och dess handling!
 
 
 
De rikaste rika och de mest utsatta behöver sällan träffas. Utom i Djursholms allmänna gymnasium. Fem tonåringar, och en lärare som vill väl. Det slutar i katastrof. Nio månader senare ställs artonåriga Maja inför rätta.
Störst av allt är en stenhård rättegångsthriller, ett inkännande porträtt av en ung människa och en svidande vidräkning med ett samhälle som obönhörligt håller på att glida isär. Ett drama som väcker frågor om skuld och ansvar, straff och försoning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Glad att jag blev tipsad om denna välskrivna bok och därmed fick stifta bekantskap med en mycket bra författare. Älskar ju deckare och thrillers och vill gärna utvidga mina vyer och Malin verkar bli en riktig favorit!
 
 
 
 
 
Har du inte redan läst boken så är det hög tid att snabbt fixa ett exemplar!
 
 
///PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se