Glimmande stake!

 
 
 
 
TILIPI Candle Stick från Star Trading är helt ny och ståtar så fint i ett fönster här hemma! Den är ju bara så snygg, eller hur?! Köpte den i lokala El-Butiken men jag har sett den lite varstanns. Klassiskt elegant och  guldig , stort Gilla
 
 
 
 
 
 
Idag har jag en tisdag lite olikt andra tisdagar....
Jo för jag har ju min aerobics de flesta tisdagar men idag blir det inte så eftersom jag jobbar kväll. Passet har fått flytta tills i morgon istället. Men träna det har jag ändå gjort för jag stack till gymmet tidigt i morse!
 
Inget planerat utan jag körde det som föll mej in..... blev lite axlar ( favorit ) och rumpa ( ej favorit ).... Så lite TRX-övningar på det, blev kul och bra i slutändan. Vill du se några övningar så ligger det uppe ett par på min insta-story ett knappt dygn framåt!
 
 
Filmen igår, Solsidan var riktigt bra. Inte så man skrattade hela tiden då detta mer var en drama-komedi. men de gånger det var roligt var det Riktigt Roligt. Skrattade så tårarna rann några gånger! Spring och se 
 
 
 
 
Ha en trevlig tisdag
 
 
//PIllan


En super fin julstake! :)

Verkligen väldigt fin och stilren!☺️✨





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se