Julens blommor

 
 
 
Dan före dan före dopparedagen!
 
 
 
 
God morgon på er
 
Nu är jag julledig och mina söta tjejer sussar så sött på övervåningen ~ JULLOV!
Nu får dom sova ut och det är dom ju såklart värda, den här mamman däremot har lite att stå i så här precis innan jul så hon sover inte.....
 
 
 
Ikväll ska vi som sagt ha vänner över på glögg-mys och jag ska fixa massor med gott inför det. På förmiddagen har vi (Nikki ) även en tid hos tandläkaren för rutinkontroll, som hon INTE längtar efter detta.... Men vi får hoppas att det går bra och att tandtrollen inte ställt till med oreda i den söta lilla munnen!
 
 
 
Filippa hade några småsaker att inhandla och sen blir det en sväng till Kamilla och Tilda för paket-byte. Kamilla är ju Filippas gudmor så dom två ger alltid varandra klappar♥
 
 
 
 
 
 
 
På vardagsrums-bordet ståtar julens blommor
En härlig bukett i vinröd, grönt och guld med nejlika, ranunkel och mycket gröna blad, så vacker!
 
 
 
 
 
 
 
 
Som jag njuter av hemmet just nu, det är städat i varje vrå och alla saker ligger på sin plats! I går när alla andra gått och lagt sig satt jag bara och mysde, fixade naglarna och tittade på en härlig romantisk komedi....helt underbart .....J U L E N
 
 
 
 
 
Ha ef finfin fredag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se