Merry christmas

 
 
 
 
 
 
Wiiieee nu är det nära julledigt för min del!
Jobbar förmiddag idag och sedan är jag ledig fram till annandag jul. Ja på mitt jobb är det ju aldrig stängt utan där jobbar vi 24/7! Tågen rullar året runt, dygnet runt......
 
 
 
 
Men det ska bli skönt med en lite längre ledighet och ikväll kommer även Filippa hem på julledigt. Nu har hon bara en termin kvar sedan är det student!!!
Kan ni förstå att det redan gått nästan tre år sedan vi flyttade ner henne till Falun, herrejisses alltså!
 
 
 
 
 
 
 
 
Så himla fin liten vimpel från Mademe Stoltz som matchar mina jätte-kottar perfekt
Älskar vimplar och jirlanger!
 
 
 
 
 
 
Ja men då kör vi på, full fart mot julafton!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se