Laddar för en riktig träningshelg

 
Snabbt och gott mellanmål, smoothie och ägg plus lite kaviar bara för det är så gott!
 
 
 
 
 
 
Hej på er
 
Vaknade till ännu en iskall dag..... men bara att kavla upp ärmarna och ta tag i tvätt och städfix då jag ändå är ledig! Resten av familjen är i fjällen så inga som pockar på min uppmärksamhet, bara att köra på!
 
Jag gillar verkligen att vara helt själv, njuter av mitt eget sällskap, ha ha ha SÅ trevlig!
Särskilt då jag ska städa och fixa då far jag fram här hemma i mitt eget (höga) tempo och ingen stör, skönt.
 
 
 
Temperaturen behagade faktiskt stiga till -21 grader så jag vågade mej ut på en skön pw men, såg ut som en isig valross då jag  var hemma igen efter 45 minuter!
Jag hade ta me tusan vit mustasch?! och vita tjocka fransar plus att hela håret var kritvitt! Men skönt var det då jag gick med raska steg och fick upp värmen rejält trots yttre kyla.
 
 
*****************************************************
 
 
Laddar kroppen för en helg enbart med fokus på träning och utbildning. Många av oss istruktörer ska nämligen förkovra oss både lördag och söndag och det blir blandat praktik och teori. Ska bli riktigt roligt då det känns som evigheter sedan jag var på nåt träningsconvent eller utbildning!
 
 
 
 
 
Ha en riktigt fin fredag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se