Lyxshake

 
Filippa speciale´ 
 
 
 
 
 
 
 
Ja då var det visst måndag igen och nu kan jag lova att jag verkligen är inne i semesterlunken. Dagarna bara flyter i hop och jag har inte alltid koll på vilken dag det är, än mindre datum eller veckonummer!!
 
 
Det jag har som riktmärke just nu är fredag...den 21 juli! Då har vi nämligen en födelsedag här hemma och då ska det såklart firas.
Nikki som fyller 7 år, ja så stor hon blir
 
 
 
Denna morgon har jag därför varit uppe tidigt och bakat. Det doftar underbart här hemma just nu och jag packar morotskaka, chokladbollar och kärleksmums i frysen!
I morgon ska jag och A ta en runda på stan för att handla presenter....detta var otroligt svårt i år för Nikki har inte önskat sig annat är "småplock"....! Och just den varan har vi redan för mycket av. Förra året fick hon en cykel men vi vet uppriktigt inte vad vi ska ge henne i år...
 
 
 
 
 
 
Mina tjejer är i alla fall ena riktiga gottegrisar och för någon dag sedan gjorde Filippa lyxshake och smaskade i sig. Ni vet sådana som man köper på en viss hamburgeria....
Jag är inte så förtjust i supersöta shakes men jag tog en sipp och visst är det gott...
 
 
Mixa färska jordgubbar med vaniljglass & gräddmjölk
Kör inte för länge för man ska tydligen ha lite jordgubbsbitar kvar!
Häll upp i höga glas och toppa med vispad grädde!
 
Som ni förstår är detta inte en varje-dag-drink..... ;)
 
 
 
 
My milkshake brings all the boys to the yard,
And they're like
It's better than yours,
Damn right,
It's better than yours
 
 
 
 
 
Ha det fint
 
//PIllan


Den shaken ser underbar ut. Riktigt smarrig.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se