Festlig fredag!

 
 
 
 
 
 
Fredag och en riktig kalasdag!
 
 
Min mami fyllde nämligen år igår men då var hon ute på någon slags turné ;) Så idag firade vi henne med blommor och paket . Hon bjöd på finfin lunch och smarrig tårta !
 
Fisk-lasagne som smakade jättegott och som sagt en tårta i maffigaste laget (en liten bit räcker gott för mej...) Hallon och vanilj och nybakade tårtbottnar, jo jag tackar jag!
 
 
Som tur var startade min morgon med en prommenad så jag fick liksom plats med lite extra där i maggen! Nu har min familj satt sig i bilen för en fjäll-helg medans jag ser fram emot ett pass spinning plus styrketräning. Sedan lång skön dusch och bara mysa ner mej i soffan med nåt gott och kika på fredagsunderhållningen Let´s dance och Finaste familjen.
 
Åh så skönt jag kommer ha det!!
 
 
 
 
 
 
 
Mammas tårtor är de bästa!
 
 
 
 
 
Önskar dej en riktigt fin fredag
 
 
//PIllan


Så fint och gott det ser ut. :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se