Pepp på ny vecka!

 
 
 
 
 
 
 
God morgon
 
Äntligen kommer en uppdatering från mej... Vi har ju varit i fjällen i helgen och datorn fick snällt stanna hemma!
 
Lördagen spenderades mest i pisten och Nikki är galet duktig och åker i princip överallt. Så skönt att kunna åka hela familjen. Någon gång delade vi på oss så jag fick racea i egen takt och sedan fick A köra själv några åk. Det är så galet härligt att få blåsa nedför hela backen i hög fart utan att stanna...Galen träningsvärk i vaderna fortfarande !!
 
Igår kom det ett riktigt blåsväder och det var inte alls nåt lockande att vara utomhus. Nä istället drog vi till Storhogna för bad och mys.
Såg på vädret att ni i de södra delarna av landet hade väldigt fint med upp emot 20 grader!! Galet :)
 
 
 
 
 
 
Proteinpannkakor..... Jag provade sådan färdig mix på påse. Gissar att de har en del tillsatser men jag ville prova och konsistensen blev väldigt bra. Smaken var väl OK (man har ju vant sig vid bananpankisar nu...)
 
 
 
 
 
 
Nu har resten av familjen åkt på jobb och skola och för mej väntar gymmet. Så galet pepp på detta och jag planerar ett riktigt svettigt pass med många helkroppsövningar för att få upp pulsen! Jag börjar inte jobba förrän i eftermiddag så jag tror det blir ett låångt pass ;)
 
 
 
 
//PIllan


så smarrigt de ser ut!! =)

ha en underbar måndag





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se