Tisdagstulpan

 
 
Ett litet knippe tulpaner....jag försöker alltid ha en bukett snittblommor hemma. Till vardags en enkel bukett och på helgen lyxar jag till det med en maffigare!
 
 
 
 
Hallå tisdag
 
Nu jobbar vi på så veckan går framåt och vi strax kan ropa Hej April.
I morse då jag åkte till jobbet märktes sommartid av eftersom det inte var lika ljust vid 06.
Men snart så ...gissar att det bara tar en vecka så är det även ljust då. Härligt i alla fall om kvällen då vi får njuta lite längre.
 
 
 
Här har det dock stormat och blåst "små-spik" så något längre uteliv är det inte tal om. Herregud ni skulle ha sett då Sessan blåste bort igår?!
Jag hade precis parkerat bilen och skulle kliva ur då en kastvind av högre styrka kom dånande och slet med sig hinkar och mattor plus stackars Sessan. Hela "sällskapet" drogs iväg i vinden och innan jag hann fram hade Sessan svepts runt knuten och var sedan försvunnen i flera timmar... Gissar att hon var helt vettskrämd och låg och tryckte under nåt träd!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag faktiskt lägga mej raklång i soffan i 15 minuter innan jag sätter gång med lite strykning och sedan middags-fix!
 
 
 
 
//PIllan


Så underbart med tulpaner!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se