Rosa mamma-bukett

 
 
En bukett i rosa och vitt med små minirosor och luktärtor.... kan inte bli mer Pillan än så!!
 
 
 
 
 
 
 
Ja idag är det alla härliga mammors dag, hipp hipp hurra för oss!
 
Redan igår eftermidag då jag kom hem från födelsedagsfirandet stod det ett blombud på våran bro . En bukett precis som jag gillar den och ett kort från A, Filippa och Nikki såklart.
 
Min sambo är bortrest i helgen och därför kom uppvaktning redan igår och perfekt för då hann jag njuta av de fina blommorna under lördagskvällen också.
Vi dukade upp lite goda ostar och plock, slötittade på en gammal Jönssonligan-film och jag kan inte sluta förundras över att det visas så mycket dåligt på en lördag på tv:n..?!
 
Jo visst det var ett program med Björn Skifs som säkert var värt att se men mina två döttrar var knappast av den åsikten... Äsch jag blr så less så jag lägger mej vid 22 precis som vilken vardag som helst! Skönare att krypa ned i sängen och läsa en bok istället helt enkelt.
Hade vi haft varmt och skönt skulle vi såklart suttit ute och njutit av natur och djur som finns rakt utanför altanen men som sagt den där värmen har inte riktigt nått oss...
 
Hoppas hoppas det spricker upp idag så vi kan sola en stund!
 
 
 
 
 
 
 
Då det är Morsdag så har jag och min mami bestämt att min pappa minsann ska få bjuda ut oss på restaurang i eftermiddag! Det blir så himla skönt att slippa tänka på middag en firar-dag som denna och istället bara slå sig ner och njuta av dukat bord!
 
Ja osså har jag tänkt att jag och mamsen ska fira riktigt big time i och med att vi drar in de stora stålarna på Elitloppet senare idag.... eh tja kanske ...inte....men man vet ju aldrig :) !!
 
 
 
 
Ha nu en riktigt skön söndag 
 
 
//PIllan


Vilken underbar bukett!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se