Tisdagstallriiken

 
 
 
 
En tallrik kommer lastad med godsaker!
 
 
 
 
 
 
7 november
 
Detta är första dagen då vi har haft minusgrader hela dan....brr inte många men det känns verkligen att det är slut på hösten nu! Iskall bil och skrapa rutorna på morgonen! Måste leta fram motorvärmarkabel och kupévärmaren pronto!
 
 
 
Trött som sjutton är jag också efter att ha jobbat till 22 igår och att sedan klockan som ringde 04.50 i morse.... Gah skulle lätt kunna lägga mej och vila en stund nu. Men men bara att hålla igång för om några timmar väntar ju aerobics-gänget på mej :)
Skönt ska det bli att bli riktigt varm för oj oj vilken träningsvärk som börjat smyga sig på!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni vet att jag älskar veggie och bland det enklaste är egentligen att göra en plocktallrik med allt möjligt
 
Detta fanns i min kyl och skafferi
 
Ägg, tomater, spetskål som jag pressar massor med citron och olivolja över plus några nypor flingsalt, stekta champinjoner, halloumi, avocado och lite svart quinoa!
 
En tallrik som verkligen mättar och ger kroppen allt den kan önska i form av vitaminer, fetter  och proteiner!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni har en bra tisdag
 
//PIllan


Ser väldigt gott ut!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se