Båda hemma

 
 
 
 
 
 
God morgon söndag
 
 
Jag har verkligen tagit en helg att bara vara.....
 
 
I fredags efter jobbet blev det AW, det är ju bara så skönt att slippa laga mat på fredagar, eller hur?!
Lite senare på kvällen anlände Filippa med tåget och då blev det mys de luxe med alla i soffan framför Idol...riktigt fredagsmys helt enkelt.
 
 
Filippa har varit på läger i Holland där det finns en jättefin anläggning med backe inomhus och hotell i samma komplex. Där har hon varit flera gånger.
I veckan som kommer beger hon sig till Italien för lite "riktig snö". Just Italienska alp-delen har hon dock aldrig varit i och ser självklart fram emot detta. (jag vill oxå åka skidor i alperna....)
Därefter blir det flera helger i Idre för henne så därför valde hon att komma hem en snabbis i helgen!
 
 
 
 
Igår tog vi i alla fall tag i nåt som länge varit lite av en nightmare..... Vår stora garderob med vinterkläder, skor, pjäxor, en miljon mössor etc
 
Nämen allvarligt, ni skulle ha sett vårat tv-rum då vi hade dragit ut allt!!!! Hur har allt detta fått plats i den inte allför stora garderoben och nästa fråga Hur många jackor kan man ha??? (A var värst)
 
Usch det är i sådana här lägen jag blir rädd...rädd för mej själv och vår konsumtion ! Ja jag vet jag säger det nu och sedan hux flux har jag shoppat nåt nytt:(
men jag är i alla fall bra på att sälja, skänka och handla på exempelvis Tradera. Köper säkert 45-50% till mej själv just på Tradera!
 
 
 
Nu går det åter att gå in i garderoben, man ser vad som hänger därinne och vi har lagt fram varmare handskar och mössor som är lagoma till Nikki så vi inte springer och köper nytt då vi inte tror vi har!
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi kör en soft söndga innan det är dags för Filippa att resa vidare igen...Jag har förresten gått och dragit på mej halsont och snörvel...inte bra!
Vilar mej förhoppningsvis frisk och preppar på med diverse intag av vitaminer!
 
 
 
 
 
Ha det bra
 
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se