Treårskalajs för en solstråle!

 
 
 
 
 
 
 
Vilken fantastisk lördag med strålande sol (N Ä R hände det senast...) och firande av en liten tjej
Det var Tilda som fyllde tre år i fredags och kalaset var igår
 
 
 
 
Hon verkligen tjöt av lycka då Nikki klev in med ballonger och paket. -Paket, paket paket!!
Det visade sig att själva öppnandet av paketen också var det roligaste, att kasta papper och snören så det yrde omkring den lilla solstrålen :)
 
Innehållet var helt klart sekundärt.... hi hi
 
 
 
Vi gav henne en fotobok med foton från bebismage på Kamilla, babyshower, förlossningen, första mötet med Nikki, 1 årsdag, 2 årsdag och förra årets pepparkaksbak!
Hon fick också en mysig filt från Alice & Fox och en vimpel till nya rummet som strax ska inredas.
 
 
Utöver det fick hon väl typ hundra paket till.... det var kläder, dockor, böcker etc
Precis allt en liten tjej kan önska sig!
 
 
 
 
 
 
 
 
Yeay
 
Öppna paket i rasande fart
 
 
 
 
 
 
 
-Jag gör precis som dej Nikki!
 
Stora idolen kan man lugnt säga.....
 
 
 
 
 
 
 
 
Jahapp sedan var det de där med fikat.....
 
En gång om år äter jag kakor tills jag hamnar i sockerkoma..... och den dagen var igår! Kamilla som är en mästare på just bakning hade som vanligt bullat upp
 
Mästerverket här ovan - Chokladtårtan var dock den enda jag inte smakade på....är som kanske bekant ingen chokladälskare men de andra gästerna intygade att den var underbart god! Fyld med philadelphia, vit choklad och hallon.
Min favorit är de oansenliga "Sandkakorna", alltås de är to die for!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Jamen ni ser ju...kakbuffé a la perfection!!
 
 
 
 
 
 
Grattis lilla Tilda
 
 
 
 
Idag väntar jobb för min del och framåt kvällen ska jag äntra gymmet igen för igår hade jag träningsvila! Ska bli skönt att svettas och slita lite igen
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se