Hemma och tacos

 
 
 
 
 
Hej hallå
 
Nu är vi hemma i Sverige igen!
 
 
 
Men brrr här var det verkligen höstig feeling.... Flera träd som börjat gulna, löv som faller, kraftiga vindar och nu regn. Sicket välkomnande liksom?!
 
Men men jag har haft fullt upp med uppackning, tvätt och städ men för en stund sedan tog kraften slut och jag fick ta en nap i soffan
 
Vi landade i alla fall en timma senare än beräknat pga det kraftiga åskoväder som drog in över Stockholm. 01.00 rullade vi ut från långtidsparkeringen och körde sedan i princip non stop hem (stannade och sussade en stund efter halva vägen) men 06.00 rullade vi in på gården.
 
Slängde mej i säng men efter bara en knapp timma skulle A upp för att göra sig klar för att slå ut på hål 1 kl 08.20....galenskap!!!!
 
Men det är Ryder Cup här mellan länets lag och det vill han tydligen INTE missa....
 
 
 
 
 
 
Så roligt att få träffa Filippa igen och tjejerna önskade genast tacos till lunch!
 
Well jag susade iväg och handlade och den mexicanska rätten åkte sedan fram på bordet!
 
 
 
 
 
 
Nikki var glad att få komma hem igen och även om hon gnäller lite angående skolstarten till veckan så tror jag ändå hon tycker det blir kul när hon väl är där!
 
 
 
 
 
Sommarens sista blomster?
 
 
I morgon ska jag ta hand om utsidan för oj oj vad gräset har vuxit och blomlådorna har sedan länge haft sina glansdagar.... Nä bort med det och inhandla lite mer höst-anpassade växter!
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se