Rött & Blått

 
 
 
God morgon på er
 
 
I natt kom Nikki in till våran säng och det blev alldeles för trångt och varmt så jag tassade in och la mej i hennes rum..... Inte ofta hon kommer till oss om natten så det får vara OK ändå
 
 
 
 
Idag blir det inga Spanien-bilder utan istället lite outffit-bilder vilket inte förekommer så ofta här inne!
Dessa pics är sedan i lördags då Marias fest gick av stapeln.
Ni har ju bara fått se kort då jag hade min fina 80-tals mundering tidigare men mestadelen av kvällen såg jag faktiskt ut såhär!
 
 
Älskar den här stilen med lite preppy classy style och speciellt shortsen med hög midja och knapparna som får mej att tänka lite sailor-girl!
Så fräscht med blått och rött
 
 
 
 
 
Precis allt kommer från HM!
 
Yes skor, örhängen, shorts och topp
 
 
(som vanligt är Nikki min fotograf och därför blir det lite underifrånperspektiv ;)
 
 
 
 
 
Igår var vi på ett större shopping-center här nere i Spanien - Habaneras och det fanns så mycket snygga kläder! Fattar inte men kläderna var bara så mycket snyggare än i Sverige?!
 
 
 
Eller också tyckte jag bara det just igår..... men jag hade kunnat handla upp hela lönen med lätthet
Nu gjorde jag inte det utan det blev bara ett par köp till mej och lite nytt till mini och presenter till Filippa. Ska dit en gång till innan jag åker hem iaf !
 
 
 
 
 
Bild från min Insta så ni ser hur välmatchade vi var .... ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni har det skönt hemma i Sverige
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se