Helgen fortsätter

 
 
 
 
 
Måndag
 
Ja min helg fortsätter faktiskt då jag är ledig även idag! Skulle även vara ledig i morgon men då vi har sjukskrivningar på jobbet så ska jag rycka in....
Bra att spara på sig lite komptimmar för framtida bruk.
 
 
 
Bilderna är från frukost i helgen med alla parkerade framför tv:n och OS. Så himla mysigt att sitta och följa spelen och musa på en nygräddad croissant och egen pressad juice, lyx om du frågar mej!
 Till vardags äter vi oftast gröt, smoothie och nån grövre macka. Försöker pränta in i Nikki att det är iktigt att sitta ner i lugn och ro och äta bra för att orka med skolan!
 
 
 
Nu har jag slängt ut alla kuddar i soffan på vädring, mattan ska luftas och allt dammtorkas för det blir verkligen dammigt på vintern inomhus....
 Usch jag borde nog bo i en steril kub med bara blanka ytor för att vara nöjd... hi hi skämt men lite underton av sanning....
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag fixa lite med lunch så A blir mätt då han susar hem här om en stund!
 
 
 
 
Ha en bra start på veckan
 
 
//PIllan


Vilken mysig frukost! ^^

Underbar frukost där hade jag kunnat sitt lääänge:) är supernoga att de minsta äter frukost varje morgon.kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se