Iskall morgon

 
 
 
 
 
Så skönt för äntligen kunde jag sova ut.... vaknade av mej själv 07.30 och det var länge sedan!
 
Slängde på mej morgonrocken och gick ut för att sätta i motorvärmaren, tyckte det kändes kallt och väl inne tittade jag på termometern... - 26 grader!
 
 
 
Herrejisses jag la genast mina gym-planer på hyllan och ska istället köra ett hemmapass följt av avslappnande yoga.
Har ingen lust att köra till gymmet fram och tillbaka för att sedan åka ner till jobbet igen vid 14.
 
 
All träning är bra och att riva av ett svettigt pass hemma med kroppsvikt är icke att förringa!
 
 
 
 
 
 
Till frukost hade jag förberett en riktigt krämig chiapudding redan igår kväll som stått till sig i kylen.
 
Jag använde riktigt krämig kokosmjölk, chiafrön och vaniljpulver. Toppar härligheten med valnötter, kokos, kakaonibs och hallon. Till detta en smoothie med banan och frusna hallon plus havremjölk. Sedan såklart en stor kopp kaffe!
 
 
 
 
 
 
 
Såg ni Mellon igår?
 
Jag tycker det var helt rätt låtar som gick vidare, Benjamin var fenomenalt bra måste jag säga. Älskar det där soundet, avskalat men grymt svängigt!
 
 
 
 
Nu ska jag ta på mej träningskläder och hoppa mej varm här
 
 
Ha en skön söndag
 
 
//PIllan


Vilken härlig blogg du har , kl att jag hittade hit

Svar: Välkommen👍🏼
Pernilla/Pillan

ser gott ut! :)

Oh fy va kallt!! Frukosten ser så himla god ut :-) Kram

Jag håller med om mellon. rätt låtar gick för en gångs skull vidare

Oj, ser jättegott ut! Önskar att jag var mer duktig på att göra sådana där frukostar.

Svar: Ingen konst , gör kvällen innan o plocka fram från kylen😃👍🏼
Pernilla/Pillan

Muuums så gott, bästa frukosten!!! Var är den fina kaffekoppen från??!! :D

Svar: Den är från Lagerhaus👍🏼
Pernilla/Pillan

Mums vilken god frukost :)

Vilken härlig morgon du verkar ha haft. Frukosten såg superb ut.

både gott och nyttigt

Ser jättegott ut!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se