Nu tar jag och gör HELG

 
 
 
Efter nio arbetspass så ska det bli riktigt skönt med långhelg! ledig fredag. lördag och söndag.
 
 
 
 
Måste bara försöka klämma in en tur till gymmet nu när jag blir ledig, känner faktiskt ett sug nu. Efter träningen med Johanna förra helgen har jag verkligen fått smaka på träningsvärk igen, voj voj.....
Har hunnit med en svettig golfrunda den här veckan också, jisses vad varmt det var men spelet gick helt ok, spelade på mitt handikapp vilket ju är väl godkänt!
 
 
I eftermiddag ska jag, Filippa och Nikki åka på en shoppingrunda. Det är främst Nikki som insisterat på detta, hon är en riktig shoppoholic ;) Har sagt åt henne att hon fyller ju år om några veckor så hon får nog mest peka på saker hon önskar sig! Kan väl vara lite kul att kika igenom alla reor för att se om man kan hitta nåt. Jag behöver en ny handväska och en bikini.
 
Annars ska jag bara njuta i helgen av sol och kanske nåt bad och förhoppningsvis lite trevligt umgänge på lördag lagom till Sverige-matchen!
 
 
//PIllan


så fin blogg:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se